Saker som får mig att må bra just nu

Redbullvodka
Beyonce
Mathilda
Jessica
Maria...

Ibland vill jag bara stoppa allt. Alla känslor. Jag hatar att jag fallit igen och låter andra definiera mig. Det är inte jag. Det har aldrig varit jag. Det kommer aldrig bli jag. Gud. Helgen va great. Umgåtts med personer som jag bryr mig om. Personer som bryr sig. Men söndag... Fy fan mår så dåligt av dig.

Pga att jag numera bara jobbar natt så kan jag aldrig sova längre. Min kropp har totalt ställt om och inte är det lätt att ställa om. Inte ens värt det. Så hej söndag natt let's have some fun till sisådär 05.00 minst.

Mycket skit i huvudet just nu. Saker som dämpar allt och får mig att skratta.
Redbullvodka
Beyonce
Mathilda
Jessica
Maria...
Redbullvodka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback