You were born this way baby

Hej min kära älskade blogg!
Jag har klarat min första vecka på min andra termin här i uppsala! Jag trivs och jag känner att min styrka växer.

Ändå är jag väldigt deprimerad. Why? Det är små saker det handlar om så som V osv.... Men fick ett samtal tidigare som förändrade allt. Glöm aldrig att du är vacker precis som du är! Och en liten småsak så som ens utseende är inget stort problem när du möter människor som sörjer pga sjukdomar, dödsfall osv...

Jag jag haft en underbar fredagskväll i uppsala med surprisefödelsedagsfirande och jag tänker inte Deppa mer! Jag lever, jag är frisk och jag är nöjd med hur jag ser ut och känner mig!!

Ha en trevlig kväll kära vänner och glöm inte- du är vacker och du duger Som du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback