Picknick in my sofa!

Hallådär min kära blogg!
 
Sist när jag skrev så var jag väldigt ledsen och förvirrad! Jag visste inte vart jag var påväg eller knappt vem jag var. Nu har jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att det blir ytterligare en termin i Uppsala på engelska parken och Retorik B! Det känns riktigt bra och idag, för första gången på väldigt länge så kände jag att jag kunde andas igen! Det blev en liten reunion i förmiddags då jag fick möta några av mina kursare igen! Ser verkligen fram emot att få spendera ytterligare en termin med dem!
 
Och idag när jag var påväg hem från skolan så överraskas jag utav Jessica Persika Blom och Rebecka Lillberg som fått för sig att ta en liten tripp ner hit för att hälsa på mig! Gullungarna lurade in mig i bilen och körde hem mig där det dukades upp picknick i min soffa! Så satt vi där och myste lite! Tjejerna gjorde verkligen min dag! Jag har världens bästa vänner hemma i Sandviken (och i Lund ;)) och det är så skönt att ibland få känna att de inte är långt borta fastän det ibland kan kännas så.
 
Så snälla Josefine Josse Larsson! Kom ihåg känslan du har just idag. Känslan av att kunna andas, känslan av att våga må bra och känslan av att veta att allt kommer att ordna sig, no matter what! You can do it!
 

Kommentarer
Postat av: Lundan

Äntligen lever Josefinita igen!

Miss you.

Love

2012-09-07 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback