Varför mår jag dåligt?

Jag mår fruktansvärt dåligt just nu. Jag kan inte resa mig från sängen. Jag känner mig otroligt låg och ser ingen som helst livsglädje längre.

Jag studerar, jag har underbara vänner, jag har världens bästa familj och jag är frisk.
- så, varför mår jag dåligt?

Jag önskar jag kunde svaret på den frågan. I morse vaknade jag av larmet, kollade upp i taket, vände mig om, stängde av larmet och slöt mina ögon igen.

Jag vet inte om det beror på hösten. Den här tiden brukar jag må piss, men samtidigt brukar jag aldrig strunta i viktiga saker pga trötthet så jag är verkligen deprimerad nu.

Jag vill ligga kvar här i sängen tills en vacker dag då jag vaknar och får en lust till att gå ut och dansa i regnet eller bara skratta en hel dag igenom.

Jag vet inte vad det är som hänt med mig, men jag orkar ingenting längre. Och då menar jag ingenting. Jag orkar inte läsa, jag orkar inte diska, jag orkar inte laga mat.. Jag orkar inte ens prata med mina vänner.

Man tror alltid att en sån här sak går över, att det håller i en dag. Men när jag kände såhär igår och idag vaknar upp ännu sämre så blir jag lite rädd.

Nu tänker jag stänga mig ute från världen ett tag. Dags att dra täcket över huvudet igen. Tänk! Inte ens att skriva av mig här får mig att må bättre!

Varför mår jag dåligt? No idea!

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback