The best thing She never has

Okej! Ännu en kväll då jag är riktigt jävla förbannad! Jävla mansgrisar! En vän till mig åkte till Sthlm över helgen för att dejta en kille. Det började helt okej. Sen helt plötsligt börjar denna kille kalla hennes syster för 'fet' och fråga 'har hon ens någon kille?'

Det här gör mig så jävla förbannad!!! Vem tror han att han är? Tror han att han kan kalla en tjej för fet och komma undan med det, kanske till och med bli kallad 'cool'? Asså fy fan!

Sen att han kallar henne själv för 'ser ut att vara fjorton' och 'tråkig!' Får mig att vilja spy!
Jag är sjukt stolt över henne som valde att lämna honom och komma hem till mig ikväll!

Det gör mig så arg att killar kan komma undan med kommentarer som dessa. Jag skakar av ilska och min syster säger 'glöm det' nej det tänker jag inte göra! Ska sådana svin komma undan med detta? Nej, fan heller!

Jag spelade upp älskade beyonces låtar för min vän och sa 'ta åt dig! Du måste bli independent!' Jag älskar att min pappa håller med mig och säger 'klart du inte ska släppa detta utan säga ifrån!' Tack, för det är exakt det jag ska göra!

Vissa killar är bara för äckliga! Ni kan inte säga vilka förnedrande saker ni vill och tro att ni ska komma undan med det. Glöm det. För tjejerna där ute som ni förnedrar kommer växa upp och bli självständiga kvinnor och kvar kommer ni vara, på samma plats, lika små och obetydliga som innan. Killar. Fyfan.

Självklart finns det bättre versioner av er där ute, Men det är de omogna och äckliga av er som syns och hörs!

Usch. Snälla vackra tjejer och kvinnor där ute! Säg ifrån och glöm! Det finns killar och män som bryr sig och aldrig skulle förnedra er! Just wait for it! Och nöj er aldrig med svin!

Och Stina, he turned out to be the best thing you never had! Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback