Jag gav min själ till den svenska maffian

Och jag ångrar det aldrig.

Igår hände det. Den 23 november 2012 i Friends arena - Swedish House Mafia.
Vi var den andra tredjedelen av de 100 000 som under denna helg kommer dansa inne i arenan.

Jag har aldrig känt mig så levande. När tonerna började och skynket åkte ner och grabbarna körde igång, då försvann allt! Alla mina bekymmer och funderingar försvann med tonerna. Ni vet känslan när man vänder blicken åt sidan, ser en främling, era ögon möts, ni delar ett leende och snart hoppar ni och skriker av glädje när beatet kommer igång på riktigt.

Jag kommer aldrig glömma den där kvällen! Den var magisk! Trots att alla andra var främlingar så delar vi något, vi har ett band som för alltid kommer att hålla oss samman. Vi är 100 000 som har privilegiet att vi fick se SHM på friendsarena för första, och förmodligen sista gången..

Jag har aldrig känt mig mer levande. När grabbarna får 40 000 människor att sjunga acapella till 'save the world' och får oss, 40 000 människor, att sätta oss ner på golvet för att sedan flyga upp till refrängen av 'don't you worry child'.
Åh, jag har aldrig känt mig mer levande.

Tack världens bästa Ingrosso, Angelo och Axwell för att ni gav mig och ca 39 000 andra en fantastisk kväll som vi aldrig kommer glömma! Tack för att ni fick mig att äntligen känna mig levande igen!

Åh, jag har aldrig känt mig mer levande.

Jag gav min själ till The Swedish House Mafia. And I'd do it again. No doubt about it. You Saved me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback