Utan dig hade jag ramlat för länge sedan

Ni vet en sån där vän. En sån där vän som alltid innehar de rätta orden för att få dig att le istället för att gråta? Som får dig att stå istället för att ramla? Alla borde ha en sådan vän. Jag har en sådan vän. Det gör mig lycklig.

Idag gjorde jag ett tufft val. När det var gjort kände jag en sådan tyngd över mina axlar. Jag visste att ett samtal till min vän var exakt det jag behövde.

'Man ska aldrig gräva ner sig. Det är bara att resa sig högre och gå vidare. Saker sker av en anledning. Du har gjort rätt för din egen skull. Gräv inte ner dig'

Detta citat fick tyngden att flyga långt år helvete över balkongräcket och nu känns allt bättre. Jag kan andas igen.

Det jag vill säga är att jag hade inte varit den jag är idag eller varit i det stadiet jag är i livet idag utan min vän. Jag önskar att alla hade en sådan vän som kan få den mörkaste stunden att skina starkare än solen.

Jag älskar dig min vän. Utan dig hade jag grävt den djupaste gropen och inte vetat vägen upp. Utan dig hade jag ramlat för länge sedan!

S.E - Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback