sometimes, it's hard

so damn true.
Helgen och början på denna vecka har spenderats med blandade känslor. Jag har känslor som måste ut och därför har jag gråtit ganska många gånger under dessa dagar. Jag har gråtit över Ordo (min älskade elefantvän till ring), gråtit över att personer som står mig nära svikit mig, jag har gråtit över alla fina männisor jag är lyckligt lottad över att få ha omkring mig dagligen... jaa denna period har varit en gråtperiod.

Dock har allt kännts bättre idag. Jag har jobbade till 16.30, följde med Sara på lägenhetsvisning och kvällen spenderades med min fruga framför älskade Desperate Housewives och mitt nya beroende - BB. Det har liksom blivit en tradition att jag åker ner till stenkumlet och sätter mig i soffan bredvid J och myser framför Big Brother(mest framför Simon - HAN MÅSTE VINNA). Tänk att så enkla kvällar kan få en att må så bra. äre inte det som är så härligt med livet?

Jag ska leva på som vanligt men ta vara på dagarna mer. "The darkness is the most dark before dawn".
Imorgon är jag ledig och ska då ta vara på dagen och träffa lite vänner som jag inte träffat nu på några dagar.
anyway, jag återkommer inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback