who's gonna save the world?

Denna dag har varit så depp! Började jobba 08.00 i morse. Tror nog aldrig jag varit så trött. Dessutom är ju vädret det mest deprimerande som finns just nu. Jag frös och kände mig allmänt störd.
Slutade jobba vid 15.30 och åkte och träffade Sara. Vi snackade en stund innan regnet kom. SJÄLVKLART! SUCK!
Dock fåre gärna regna i veckan så länge det blir fint till helgen! :) och då speciellt på fredag då vi ska fira älskade Sara som blir 20 på måndag! :)

Imorgon börjar jag 07.00 och jag som va trött imorse. haha. lär försöka somna i tid. Efter jobbet ska jag ta tåget till älskade uppsala för att hänga med älskade syster! Åker hem igen på fredag! Tack vare denna planering och det faktum att helgen närmar sig så gör det inte så mycket att vädret är deprimerande. Jag är glad ändå!


Får se om jag kanske ska träffa denna pingla nu ikväll om vädret tillåter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback