what goes around comes back around

VILKET JÄVLA VÄDER!!!!!
vad hände med de otroligt heta dagarna???? det är okej om det regnar en dag, kanske två.. men fan inte så här länge. varje dag. man blir så otaggad på livet och speciellt jag blir så himla depp. äre bara jag som typ vill krypa under täcket och vakna till typ 30+? ååh får damp.

men då har gud skapat något så underbart som musik. vad är bättre? Rebecca och Fiona har släppt två nya tracks. "Hard" och "If she was away". LYSSNA!!
dessutom har ju jag alltid varit och kommer alltid att vara a sucker for Beyoncé. Om ni inte lyssnat på hennes "Best thing you never had" så GÖR DET!

anyway. denna kväll har kanske varit hur jävla seg som helst. ni vet när man tror att allt är lugnt, att man har planer osv också blire inte så? jag fick damp och ville iväg. då äre tur att man har en underbar vän som heter Daria som finns där när man måste sätta sig ner och prata i timmar. TACK för att du orkar med mig under denna depptid. love you!



JAG SAKNAR SÄLEN OCKSÅ! KING


Sen fyller ju en av mina bästa vänner år idag också!! 20år!!! återigen GRATTIS SARA ÄLSKADE ANDERSSON! en väldigt speciell dag alltså! jag hoppas du haft en helt jävla underbar födelsedag hjärtat!!! love you like crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback