what are words if you really don't mean them when you say them?

Mina dagar i uppsala var underbara! det är så skönt att lämna lilla tråkiga Sandviken ibland! Jag och älskade syster hade det toppenbra! får en bra feeling av uppsala som stad. love it

min helg har varit hur jävla bra som helst, återigen. ibland kan Sandviken vara bra, om man umgås med rätt personer vill säga.
I fredags firade vi Sara som fyller 20 år imorgon. Hon älskade min present vilket jag blev superglad över! Jag hade fyllt i en bok om hennes liv och hur jag ser på henne osv + massa bilder på oss.
det blev Kharma tillslut där vi dansade till stängning. riktigt bra.
Igår blev det en spontanutgång. Jag, Sofie och Jennie satte oss på en uteservering och skulle inte alls gå in på Lobby egentligen men dom övertalade mig såklart. Jag var hur otaggad som helst, helt nykter och kände mig riktigt ful. haha. men älskade Sofie vet hur man gör mig glad och hur man får mig taggad. vi dansade återigen till stängning innan jag och Sofie hoppade in i bilen och sjöng för fulla muggar hela vägen hem. helt speedade. haha.

Denna regniga söndag har spenderats en sväng med Sara och nu på kvällen på Waynes med Sofie. En seg söndag slutade alltså riktigt bra!

Jag har också gråtit ihäl mig till Chris Medinas "what are words". lyssna på den. vilken underbar karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback