sunshine, i've missed you

but sometimes, you're to much.

Gårdagen va riktigt varm och så va även denna!
Både igår och idag har jag legat uppe i högbo i timmar tillsammans med Daria. Sol blandat med bad! awesome.
igår blev det öl och cider på en uteservering på kvällen med tre fina flickor, Sara, Rebecka och Johanna. Jag spanade efter nån hyffsad karl men allt jag såg va 45+. Jag tror vi valde fel kväll. haha.

denna kväll skulle egentligen spenderas dansandes till Rebecca och Fiona i gävle men ALLA mina polare bangar. soft. så jag ska nog umgås med Daria igen ikväll och se om hon är lika röd som mig. haha

PÖÖSS!!!


me&sofiepropp.

Kommentarer
Postat av: maria mikaeliaan

men uppdatera dååå.... mitt liv går under när jag går in här varje dag och efter 8 timmar på verket och du k an inte ens bjuda på ett inlägg

2011-07-04 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback