Say it's not her fault

Hallådär!
Idag har jag faktiskt mått helt okej, vilket är bra efter de senaste dagarna. Dagen spenderades i solen med Rebecka, Jessica och sen kom även Sara och Isa. Jag fick en teckning och en hellokitty brosch av Sara. Du är king gumman!
Bilder på det kommer senare. Tänk att så enkla saker har så mycket tanke bakom sig att man blir glad i hela kroppen. 
Den bästa känslan man kan känna är när de man älskar, älskar en tillbaka. Tack alla mina älskade vänner!
Nu är jag hemma hos världens sötaste vän, JENNIE! Min fruga, med andra ord! haha. Vi ska nu göra oss bekväma med lite godsaker och tillbringa, kanske årets viktigaste tv-kväll tillsammans. BIG BROTHER FINALEN 2011! WIHOOO!!! så jävla taggad! KOM IGEN NU SIMON!!!!
Du är en riktig vän! alla borde få ha en vän som dig. love you babe!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla söt hjärtat! Jag älskar dig. Tack för att du är en så bra vän och gör mitt liv mycket rikare! Du betyder så himla mycket för mig! <3

2011-06-06 @ 00:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback