oh my G

hello!
Min helg har varit underbar! Allt som behövs en solig helg är ett gäng vänner, mat och alkohol! Skratt och delade tankar har förgyllt denna helg och jag ser genast fram emot nästa! Fredagen spenderades hemma hos Rebecka med Jessica och Sara (som dock åkte hem pga migrän :( ). Det blev grillning och därefter hamnade vi på lobbys uteservering (med majsan) där vi tillslut rundade av då alkoholhalten blev lite mycket för mig. 
Lördagen spenderades återigen hemma hos Rebecka men denna gång var det Sofie som joinade. Det blev alltså återigen alkohol och vi hamnade tillslut på Lobby. 
Gårdagens regniga söndag spenderades på lite olika platser med olika vänner som betyder. Skön söndag med andra ord.
Ser redan fram emot nästa helg dock, så jag hoppas att denna vecka rinner iväg. haha.
Just nu väntar jag på att Natha ska höra av sig!

En vän försvann från mitt liv för nått år sedan men vi har nu äntligen återfått kontakten. Det är såklart Sofie jag skriver om. Du är underbar vännen. Jag är så tacksam över att vi återfått kontakten igen. Med dig känns allt naturligt. Vi kompleterar varandras meningar och det känns som att vi vet vad den andra tänker. Tack för att du finns här för mig och för att du hjälper till att göra mitt liv riktigt jävla bra these days. love you din snygging! kom ihåg att du förtjänar det allra bästa från människor!


way back in - 08 hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback