midsommar helg!

min midsommarhelg har varit så bra som det någonsin kan bli! Midsommar spenderades här hemma + en sväng hos grannen. en toppenkväll med folk som betyder. all it takes. Jag vandrade hem med Jessica klockan 04.00 i morgonsolen. wonderful.

gårdagen spenderades med mina två älsklingar - Sofie och Jessica. "vi tar ett glas bara på en uteservering" så låter det ofta och så blir det sällan, och gårdagen va inget undantag. Vi hamnade i Gävle där jag och Sofie fick igång en liten tråkig sportbar och tillslut gungade hela huset. haha. det bjöds på alkohol och vi blev BFFs med korvmojsgubben som va min räddare i nöden och gav mig wurst. Det är helt jävla sinnesjukt vad rolig den där meningen blev nu! hahah. Sen tog vi oss ju inte hem. Det va inte direkt det första on our mind såklart. Vi blev kvar i Gävle till sisådär 03.30. När jag kom hem vare morgon IGEN.

anyways jag slänger in nån bild nu sen beger jag mig ner till stan för middag med bästa Nathalie som flyttar till Gotland på tisdag.

cpblogg.se segar. bilder får komma senare. hörs nog tonight!
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback