life is good

Gårdagen va riktigt soft. Jobbade först och sen på kvällskvisten blev det lite bira med Jessica och Rebecka. Trevligt! dock ser jag fram emot morgondagen. Jag hopppas på en solig fredag och mycket spår med mina tjejer.

Nu ligger jag i majsans (vilken stjärna) rum medan hon gör sig redo för woork!
har egentligen inget att skriva förtutom att det värsta som finns är att inte prata med sin syster. Ni som aldrig har upplevt det, GRATTIS! Unnar inte ens min värsta fienden den känslan.

Anyway, ska strax bege mig hem till Sara och chilla i solen innan jag äntligen ska få träffa Nathalie! Det var ett tag sen nu!
Slänger in en bild jag hittade på denna datte, såhär i studenttider liksom!
Peace!

Typ exakt ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback