jävla kameleontmänniskor

Ja, idag är jag arg! ni vet människor som snackar så mycket skit om en person och dagen efter hänger med dom som om det vore det mest naturliga i hela värlen. SUCK! Snälla väx upp!

Har hängt i solen med Sofie idag och catchat upp massa saker med varandra! Vi hade det otroligt trevligt, dock kom vi fram till att många som är födda -87 nog lär ta och mogna till sig lite. NEJ, ni är inte bättre för att ni föddes fyra år tidigare än oss! herregud. TACK mamma och pappa för att jag föddes när jag föddes och för att jag är som jag är. Jag drar inte alla -87or över en kant nu så klart (så spara på dampkomentarerna), utan de jag har haft lite experience med... you know it.

TACK mina älskade vänner som är med mig fastän mitt liv tydligen går ut på att bråka med människor. ja men visst, jag älskar att bråka. psst.

Min dag är trots allt hur jävla bra som helst. Jag var tvungen att skriva ut det här för att få bort lite ilska. Tack älskade Sofie för en toppenförmiddag. Nu väntar jag på att Sara ska höra av sig så att jag kan få stötta en ledsen vän som betyder allt! Det är därför jag är här, för att stötta, inte för att bråka.

Ha en toppen torsdag nu!
PÖSSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback