"Jag vill känna hettan i mitt Face"

"I close my eyes, and I can see a better day. I close my eyes and pray. I close my eyes and I can see a better day. I close my eyes and pray"

Denna kväll har jag gråtit, skrikit, skakat och mått illa. Så började kvällen. Dock har jag två fantastiska vänner som tog med mig i en bil och åkte en lång bit ut i skogen där jag kunde samla tankarna och bli lugn. I skogen har vi skrattat, gråtit, sjungit och skrikit. Denna kväll har varit helt jävla underbar! I flera timmar delade vi varandras sällskap och kom fram till att livet är bra jävla härligt. I fem minuter satt vi tysta och kollade in i lägerelden och njöt av suset från träden och skvalpandet från vattnet. Utan den här kvällen och utan dessa två vackra flickor så hade jag aldrig klarat av den här lördagen. Jag hade gått under.
Tack för att ni finns för mig och Tack för att ni gett mig en oförglömlig kväll!





"Allt blir vackrare när man ligger upp och ner" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback