jag vill ha wurst

jag tror allt att det va mitt tidigare blogginlägg som fick gud att ta tillbaka det vackra vädret! denna dag har varit ganska seg. fick dock träffa bästa Natha innan hon började jobba. på måndag flyttar hon till Gotland. Kommer gråta sönder. Varför måste du alltid åka iväg? haha

Dock har min kväll varit BÄST! Åkte upp till världens bästa stuga och spenderade kvällen där med älskade Sara! Jag blir så lugn av att komma upp dit. Glada barndomsminnen kommer tillbaka och man blir allmänt glad över att sitta med en underbar vän och snacka i timmar när allt är lugnt och skönt omkring en.
Jag hoppas på flera sådana kvällar i sommar. Doesn't need to be that hard or doesn't need too be overplanned for it to be a great night that will look great in the memoriealbum.

Mcdriven.
Staff "det går bra att beställa"
Sara "VI ÄR INTE FRAMME ÄÄÄÄN"
Staff "ursäkta?"
Sara "EN CHEESBURGARE"
Staff "Jag tror ni är för långt bort. ni får vänta tills ni kan köra längre fram"
Sara "JAG SA JU DET!"


DOG av skratt. haha. Det är bara du som kan få mig att skratta så att tårarna sprutar och tills jag viker mig dubbelt, trots att jag är som allra tröttast. <3





nu blire bingen och lite "Criminal Minds"
LÖVE YAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback