I was born this way, hurray!


"There's nothin' wrong with lovin' who you are
She said, 'cause He made you perfect, babe
So hold your head up, girl and you you'll go far
Listen to me when I say

I'm beautiful in my way
'Cause God makes no mistakes
I'm on the right track, baby
I was born this way

Don't hide yourself in regret
Just love yourself and you're set
I'm on the right track, baby
I was born this way, born this way"


Sjöng precis denna högt för mig själv i spegeln. You should try it whenever you're feeling bad about yourself. It helps.
Jag är nu hemkommen från middagen med min bästa Nathalie. Vi åt en riktigt god middag i stan och satte oss därefter i Högbo för att prata om allt mellan himmel och jord. Det har blivit för få sådana stunder mellan henne och mig på senare tid och ikväll förstod jag hur mycket jag kommer sakna det. Men som tur är så kommer den här tiden gå så otroligt fort så snart får vi ses igen! Love you honeypie.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Love you too!

2011-06-30 @ 13:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback