Forever young

Studenttider. oh no. Jag förstod att just den här tiden, det här året, skulle bli jobbigt! Snart är det exakt ett år sedan, 365 dagar sedan, jag tog studenten. So far den absolut bästa dagen i mitt liv. Gymnasietiden va den bästa tiden i mitt liv. Jag fann mig själv, nya underbara vänner, kom närmare de gamla vännerna (strange but true) och hade turen att få omringas av kanske världens bästa lärare.
Jag saknar gymnasietiden otroligt mycket men har lyckats lagt det bakom mig och ser på den tiden idag som ett underbart minne jag alltid kommer få minnas.

Jag är avundsjuk på de studenter i år som kommer få uppleva den obeskrivliga känslan... dock är jag inte avundsjuk på känslan dom kommer känna när dom vaknar upp dagen efter, och då syftar jag inte på baksmällan utan på känslan av att ett kapitel i ens liv är slut och man kan aldrig få tillbaka det.
Men till alla er studenter där ute vill jag säga : Ta vara på den sista tiden med klassen nu och njut av varje sekund och kör som satan nu den 11 juni. Sen går livet faktiskt inte under efter studenten heller, believe it or not.

Sen är ju jag en nörd som älskar skolan också. Vissa kanske ser fram emot studenten så jävla mycket eftersom man sen aldrig mer behöver återvända till skolbänken, om man inte vill. Dock ser jag fram emot att få börja plugga igen. haha

nu ska jag bege mig ner till frugan. PÖSS


shit, ryser när jag tänker tillbaka på denna underbara dag, 10 juni 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback