Beyoncé - the fucking queen of the world

Från och med nu förklarar jag Beyoncé till min och Sofies mentor. Vilken kvinna! Mitt mål i livet är att bli lika stark och självsäker som henne. Starting today.
Vi spånar på vad denna fantastiska kvinna skulle ha för råd till oss och vi kom fram till detta:

Sofie:
"hennes replik till dig hade varit att du ska vara du och att man är bäst när man är det! <3<3
100 procent sig själv!"

Moi:
"don't care about boys. If they want you let them come to you,
show the world that you are two AMAZING women that doesn't need a boy by your side to be a godess!
cause you are, with or without them"


hahah KING! Nej men seriöst. Denna kvinna MÅSTE besöka Sverige snart så att jag får se henne live innan jag dör. Då ska jag smita backstage och berätta för henne vilken inspirationskälla hon är! (yeah right, in my dreams)


"
you never know how strong you are until being strong is your only choice"


P O W E R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback