I was here

vet ej varför jag inte uppdaterat MARIA!!!! sorry. typ glömt bort detta.

Mina senaste dagar har varit riktigt bra! Helgen var riktigt bra. Umgicks med Sofie på fredagen och vi hade en toppenkväll trots alla äckliga ytliga människor i denna stad. Love you King S!
När jag vaknade på lördagen hade min älskade syster kommit hem så då åkte vi till valbo och köpte "just dance" till Wii. Haha har nog aldrig skrattat så mycket. Så jävla roligt spel!! try it!

Söndagen spenderades med Maria och Daria! :) vi hyrde film och käkade massa onyttigt (way to much), men såna dagar lär man få ha ibland! haha.


jag blir bara mer kär i beyonce för varje dag som går. King B! Helt jävla underbart stark kvinna! mitt mål i livet är att bli precis som hon!

anyway. nu blire lunch med DK! :)


girls, we run this world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback