I said Boy.

Dagarna rinner iväg bara tycker jag! Hinner varken skriva här eller tid att ens tänka på vilken veckodag det är. Jag jobbar på och har äntligen kommit in i det nya jobbet rätt bra.

Det gör ont i mig att sommaren bara försvinner. Vad hände med värmen? Kändes precis som tidig höst ute när jag cyklade hem från Rebecka. Jisses.

Jag har blivit antagen till Uppsala Universitet btw! Bor det en lärare i mig tror ni? Only time will tell. Dock ser jag, hur som helst, verkligen fram emot att flytta härifrån. Bort från alla inramade människor.
Jag njuter av varje dag nu när sommaren bara rinner förbi mig, dock är det svårt när man jobbar och bara vill krypa ner under tecket när man kommer hem. Jag försöker ta vara på alla dagens timmar iaf och hitills har det gått rätt bra att balansera jobb och vänner. Eftersom att jag har världens bästa vänner så hoppas jag att jag kan fortsätta att balansera bra. I'll keep my fingers crossed.

Imorgon väntar kvällsjobb, vilket betyder att jag kan sova ut imorgon. SOFT!
Nu blire lite King B och därefter sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback