I look at you

Jisses. Fredag va stress all day och när jag tillslut kom till Majs så taggade hon på mig något så fruktansvärt så att jag måste blivit askalas på fem min... typ. Mycket sång, skratt och bra människor, ja kvällen va king förutom att jag fick spy halva natten. Stackars mami fick stå ut med mig. haha. the worlds greatest mum.

Denna kväll fick bli lugn med tanke på gårdagen, men inte blev den sämre för det. Jag och älskade Sofie åkte ut till Svartvik och hade världens mysigaste kväll. Världens bästa radde fick följa med så vi har dansat i skogen, på borden, på stenarna osv och skrattat åt varandra. Självklart blev det också mycket utbyte av våra fantastiska, men ibland jobbiga, tankar. Denna tjej är totoally amazing. Jag är glad att hon ringde mig den 18mars! :)

Vi hade också en tyst minut i skogen när vi låg på rygg och såg upp på himlen. En tyst minut för alla de drabbade i Norge. Herregud vilka sjuka människor det faktiskt finns i den här världen. Det går inte att förstå. Allt känns som i en film. Mina tankar går till de drabbade och de drabbades anhöriga. Stay strong!

Nej, nu väntar sängen. Hoppas på kanonväder imörra.
PEACE!



Jag har aldrig.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback