halo

när man äntligen har en ledig dag och det är kanonväder ute så är det INGEN som svarar!!!! får lite smått adhd nu. dååå äre tur att man har en beyoncé som alltid ställer upp. hööhöh.

asså går veckorna lite fort eller? crazy! jobbar torsdag,fredag,lördag och söndag denna vecka och sen äre bara en vecka kvar innan jag ska chilla satan och leva livet innan jag flyttar till Uppis. Shiit, kommer bli great! Dessutom har King S fått en lägenhet här i stan! wihoo så då blire långdistansförhållande på hög nivå. haha då har vi två lägenheter i två olika städer som vi kan "välja" mellan! haha. King.

BTW. SARA ringde nyss. Hon lever livet i Turkey and I miss her. Speciellt just nu. Jag ska ta hand om hennes hund ikväll. kan bara bli mys :)

jaaajjaaa nu ska jag väl typ gå och dö eller besöka päronen i stugan, om jag orkar åka dit.
pösssss


miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback