1+1

Finaly är det vackra vädret tillbaka! Detta innebar såklart en tripp till Högbo med kära DK. Vi låg där i ca 3 timmar innan vi drog hem igen. Jag gjorde då mat till min skrikande mage och kikade på fyra avsnitt av OTH season 6! Sen somnade jag i soffan av nån jävla anledning och nu är ju kvällen förstörd? haha.

får damp när det är såhär fint väder utanför mitt fönster nu och jag har absolut ingenting att göra! får ju lite smått panik. my friends dont have time for me. buhu...
JUST därför jag lämnar Sandviken imorgon och beger mig till Sthlm för att umgås med min syster och min svåger. SUCK ON THAT, FRIENDS!

näääää nu ska jag lyssna på Beyoncé och krypa ner under tecket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback