2011

Jag har fortfarande inte förstått att det är 2011 nu... vart tog 2010 vägen? Det är en bra fråga, men en sak är ju säker och det är ju att 2010 var ett av de bästa åren hitills :)
Jul och nyår blev riktigt bra! Jag fick världens bästa julklapp: En resa till Californien! California here we come!
Nyår firades här hemma med människor som betyder! En riktigt bra sista kväll på 2010 alltså..

Vad har hänt sen dess? har mest bara glidit omkring. haha umgåtts med bästa Daria och åkte även till uppsala förra veckan för att träffa en saknad Stina som btw fyller hela 20 år idag! JISSES! GRATTIS SNYGGING!!!!

Jag planerar för fullt inför framtiden och är därmed ganska upptagen. Menmen, nu ska jag dryga med min älskade syster och därefter bege mig till stan för att träffa DK! :)

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback