let's start over

hej min älskade älskade diary! Och hej hej Augusti!
nu rinner dagarna iväg igen. I don't understand.
Jag har jobbat och jobbat och jobbat sen vi hördes senast men imorgon har jag äntligen en ledig dag!

Helgen bestod av jobb men det blev ändå lite festligheter i lördags tillsammans med Rebecka, Maria och massa annat trevligt folk. Dock slutade kvällen INTE som planerat då jag lära vandra hem i högklackade skor, vilket resulterade i att jag nu har typ en streckning i arselmuskeln. Går knappt att sitta. haha.
Men livet rullar på. Igår kväll skrattade jag på jobbet så tårarna rann och kul är väl det! "det luktar piss om händerna!" haha Mathilda Mathilda. 
Nu är jag inne på min sista jobbvecka och sen ska jag försöka ta en sista minuten, bort från denna stad och detta land. Hell to the yes.

Nää, denna kväll bjuder på strålande sol så jag ska försöka njuta av det så gott jag kan ikväll!
Persika Blom nästa! :)


Kommentarer
Postat av: Melina

Vart jobbar du?:)

2011-08-01 @ 18:56:15
Postat av: therese

hej, superfin blogg! följas via bloglovin?:)

2011-08-06 @ 18:55:31
URL: http://lifeoftessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback