Richard Jahnke...

Richard Jahnke sa en gång:
"Fråga dig ibland på fullaste allvar om de människor du umgås med lyfter dig eller drar ner dig"

Sara "björn gustavsson" Andersson sa en gång:
"Kom ihåg att du förtjänar det bästa Josefine, och det är aldrig fel att berätta för en kompis att man känner sig felbehandlad"


Chans till romans!


Denna dag har spenderats med jobb från 07.00 - 15.00. Därefter umgicks jag med Daria Kadir, vi tog en fika och snackade om livsnödvändigheter... typ.
Denna kväll ska spenderats hemma. Är så himla sliten och trött. Ikväll kommer mitt älskade nyaste GLEE avsnitt ut så min kväll kommer bli perfekt ;)

OCH IDAG FYLLER ÄLSKADE REBECKA "ELVIS" IVARSSON ÅR!! GRATTIS PÅ 19ÅRS DAGEN! LOVE YOU! <3

BYE people!

Kommentarer
Postat av: Firrefirsk

och jag gillar ! :)

två upd på kort tid, gooooo josse :D

2010-11-20 @ 14:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback