Tänk alla slitsamma pluggtimmar...

Ja, snart är de över. men såhär kan konversationer på msn sett ut under de mest jobbiga timmarna med en tung uppsats:

maria. säger:
de är lätt
vaä re som blir fel?
står de att du måste ändra rubriksstorleken?
josefine säger:
nu är mina sidnumreringar helt fel. för det blir liksom en etta på framsidan och så kan det ju inte bara.
sen har jag inte rubrik 3 på detta cpword som sara säger att man lär ha?
maria. säger:
ja tog rubrik 1
de funkar
josefine säger:
okej. men mina sidnumreringar är ju fel, och nu får jag inte bort dom ens?
maria. säger:
sidnumreringar, va är de?
har du skrivit sidnummer på varje sida?
josefine säger:
jaa, det ska man.
men vänta här nu. så jag behöver inte ha sidnumrering för att göra innehållsförteckning?
hur vet innehållsförteckningen då vilken sida allt är på ?
maria. säger:
nee haha
ja det vet den endååå
ta rubrik 1
på alla dina rubriker
sen referenser
josefine säger:
OMG! okej!!! testar nu!
maria. säger:
infoga innehållsförteckning
så tar du den vanligaste.)
ja de sks funa
josefine säger:
den första som kommer upp? ska jag välja den ?
maria. säger:
aa!
josefine säger:
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3
dog där nästan
maria. säger:
=)=))))
josefine säger:
nu ska jag skicka in skiten och sen SOVA!
men kan jag fixa sidnumrering nu trots innehållsf?
för det lär man ju ha?
maria. säger:
står de?
josefine säger:
jaaa
maria. säger:
aha
de vet ja ej hur man gör
josefine säger:
jag vet, men frågan är om inhf förstörs då?
maria. säger:
testa
gör den det så tryck ångra
josefine säger:
men fattar iaf inte. för när jag infogar så blir liksom framsidan sida 1 och då strämmer det ju inte med vad man skrivit på IHF. . men skitsamma. jag skriver att jag inte fick till det, så att han får hjälpa mig sen

haha lägg märke till hur ordet "innehållsförteckning" blir allt otydligare för varje gång jag skriver det. haha
nää, nu blire käk och sen ut på en tripp.


Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHHA SÅ SNYGG BILD, kolla simon!!!!

2010-05-26 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback