"Vi går ut och tar ett glas vin..."

What can I say.. ett glas blev till två.. blev till fyra.. blev till tequila shots osv.. Jag hade en grym kväll på Kharma och det tackar jag DK för! Sjuk kväll egentligen. Jag snodde en soptunna på en gård, åt mussla för första gången och DK förlorade sin klack?!. Stupade i säng hos Daria vid sex tiden, dock hann vi med att sitta i fönstret och röka och snacka en lång stund innan. En great kväll.

Och Rebecka får stå för kvällens citat som hon sa minst tio gånger under kvällen. 
  - "LARSSON!!! YOU ROCK MY WORLD, OKAY?!"
Okej, Ivarsson. You rock my world to!

Anyway.. vaknade ovanligt tidigt idag och pappsen fick en chock när jag bad om hämtning. "Äru redan vaken?!". Yepp.. och nu ska jag plugga vidare innan jag ska pick up Sara och Sofie för en mycket trevlig kväll med Kina och Disney.



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Tar du Studenten 2010?

Passa då på att tävla om ett flak för 50.000 kr och en mingelfotografering till er skiva.

Och om ni redan har en mingelfotograf till er skiva, varför inte tävla om en till? Eller kanske till er slutskiva eller liknande?



Tävlingen arrangeras på min blogg Stockholmsjenna.blogg.se i samarbete med ilovestudenten.se. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen! http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-vinn-studentenflak-och-mingelfotogra.html

2010-03-28 @ 11:47:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback