StereoLove

Åh vad jag älskar att det snart är lov igen. Påsklov. April i morgon. helt sjukt. Studenten närmar sig och igår hittade jag min klänning i sthlm :)

Mitt studenttal gick kanon. Första gången min svenska lärare berömt mig så mycket :) känns riktigt bra. dock gjorde det ont att stå och säga dom där orden. tänk att snart står vi där på kullen. DÖR!

Igår träffade jag Sofie och vi hade ytterligare ett "secret meeting". haha skrattar stup i kvarten med den kvinnan. Dessutom kommer vårat lov bli great!
anyway.. syster är hemma och det älskar vi. nu ska det lyssnas på musik och sen bege mig på en tur med thegirlnextdoor.. för guess what, JAG HAR INGENTING ATT PLUGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback