para bailar la bamba

hellooooooo fuckers!
min födelsedag var great! kvällen bjöd på en great biovistelse med min älskade vän sofie!
på fredagen fick jag äntligen träffa nathalie igen och vi "hängde" hemma hos hennes härliga farmor hela kvällen.

så.. STUDENTKRYSSNINGEN då?! haha what can I say? det var great! över tusen fulla studenter på en och samma båt. kan väl inte bli så mycket bättre. mycket hände och mycket skvaller finns, men det orkar jag inte skriva ner här. man kan väl säga att vissa visade upp sina riktiga karaktärer! haha vilket helvete som väntar dom.

anyway, jag mår fortfarande piss. förstår inte. trots litervis coladrickande så är jag fortfarande så jävla seg. men nu lär jag försöka äta och sen blir det en gossiptripp med the one.

Bilder från lördagen kommer later! men ni kan ju alltid få en bild på en av världens sexigaste karlar! jag såg nämligen "remember me" på min födelsedag och jag grät floder. SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback