one crazy night on sportlovet.

have you ever had one of this days when you wake up and hardly remember anything from the night before? haha well, det hände mig i torsdags när jag vaknade. Onsdagen som skulle bli chill blev allt annat än chill. Heldag med jenkan och sen en lugn start hemma hos henne med persika. sen hände något längs väge, haha Jag minns ingenting från quizen, typ frågor osv. Hamnade i en bil till gävle med madd och persika. haha helt insain. jag vet att madde födde en kanin iaf.. jag var nästan med under förlossningen..

blir lite confused när folk berättar saker man inte alls kommer ihåg.
"en snabbfråga.. vad äter bamse?"
Maria " JESSICA!!! JAG VET!!!! SPENAT!"
Jessica kommer tillbaka "men tror du jag gick på det där? jag vet väl att det är honung"
Maria "?"

DOG i telefonen när maria berättade detta. skrattade så högt att folk i uppsala stannade till och kollade konstigt på mig. synd att jag missade det när det hände? vart fan befann jag mig? haha

anyway. jag bjuder på a few bilder från i onsdags. ta dem med en nypa salt ;)



några timmar senare...




Här tror jag madde ska föda...


"BILLIE JEAN IS NOT MY LOVER" ... "AND I DON'T WANNA MISS A THING!"
haha dör. anyway. onsdagen tog kål på mig. mådde skit igår och känner mig fortfarande seg. ska strax ut och njuta av detta väder. byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback