Här är vi... 18 år senare

JAG DÖR!! det här arbetet om min och darias olika vägar till varandra.. INSAIN! kan ni förstå hur fort tiden rullar iväg? får panik! dock är vårat arbete otroligt starkt tycker jag. vem som en läser det måste nog fälla en eller två tårar iaf. jag menar, hammargymnasiet? sp1btjejer? does it ring a bell?

anyway.. friday I'm in love. skönt med fredag, dessutom no school för mig så ska nu plugga lite. YES haft typ fem uppsatser denna vecka och jag har en kvar+skriva ett festtal. men jag klarar mig.. tror jag. anyway, plugg behöver pauser så ska strax bege mig ut i detta gråa väder för att meet up the fisch.

sms:
Josefine säger:
CIGG plus COLA!
Sara säger:
Sara fattig men kan nog gå ändå. haha PUSS!

GREAT!
innan jag går slänger jag in en bild på min farmor back in the days bara för att hon var så jävla snygg.


Kommentarer
Postat av: FISK

och skönheten vandrar vidare

2010-03-26 @ 13:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback