Forever young

maria. säger:
jag dööör
ja sa såhär till sussie nyss
"jag kommer grina hela studenten.
jag okmmer grina på champangefrukosten.
 jag kommer grina i klassrummet när vi säger hejdå till olov och maria.
jag kommer grina på kullen.
jag kommer grina hemma med släkten.
jag kommer grina på förfesten hos josse.
jag kommer grina när lobby stängt. bokstavligt talat"

josefine säger:
jag vet!!! jag tänker aldrig gå hem!

maria. säger:
asså vafaaaaaaaaan har tiden tagit vägen
kan du inte gå å sätta på dig din mössa o titta i spegeln o sätta på en låt samtidigt
snälla vill att du också ska grina

And I did. vi grät med varandra över telefon. Jag grät för att behöva lämna vänner och otroligt bra lärare. Jag grät för att vi kommer att raderas ur systemet och sen är vi borta, då tar tvåorna över som treor. Jag grät över osäkerheten inför framtiden. Vad väntar?

Innan vi la på så lovade vi varandra att, framöver i vår, ta vara på varenda dag och make the best of it!
cause THIS IS IT!





uppd!
VILKEN GRÅTDAG! har nyss grinat floder till "The jackson five" på fyran.
Gone To Soon.


Kommentarer
Postat av: maria

hjärta!

2010-03-13 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback