Den 17mars är ingen vanlig dag...

Självklart inte! det är ju dagen innan min födelsedag! som jag sa till natha "världens viktigaste dag att komma ihåg" hon höll självklart helt med mig... aah.. typ! ;) BTW! hon kommer hem imorgon!!! endast för att hälsa på mig på min födelsedag! eller jaa... det har lite med att göra att det är studentkryssning på lördag... fast jag tror ändå på det förstnämnda!

Eftersom min mami fyllde i söndags så slog hon och jag ihop våra födelsedagsfiranden så i lördags kom släkten hit och firade. dock hade mormor fattat fel så hon tog inte med sig nå presenter till mig. haha söt sådär hon, mormor. Men tror nog hon gjorde det med flit så att hon får komma hit imorgon också och få lite mer tårta ;)

Anyway, nu börjar våren komma och det är great!
Skolan flyter på, mycket arbeten men det går galant ändå. lite segt just nu kanske bara... men det ordnar sig :) Jag och DK jobbar hårt med vårat historiaarbete "historien om oss" och den kommer bli kanon!

imorgon fyller jag alltså hela 19 år! Insain! jag tycker det går lite för fort nu jag! kommer nog ändå glömma bort det och säga att jag fortfarande är 18! ;)

Nej, men nu ska jag fixa lite och sen ta en sväng med persika och the fish!
och mina vänner? Jag förväntar mig fina sms imorgon! haha nejdå.. eller joo...


going on 19 och 48!


Vacker tårta, eller hur? här kommer kocken vi hyrde...


That's right. Världens bästa syster kom hem och firade sina två favorit personer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback