Vad är det här för känsla?

I måndags blev jag klar med gymnasiet. Efter den sista spanska uppgiften, den allra sista uppgiften i gymnasiet kände jag en helt ny känsla. Jag var lycklig, förvirrad, tom och otroligt sorgsen på en och samma gång. De senaste dagarna har varit bland de bästa i mitt liv och jag är så otroligt glad för de här tre åren.

Idag var jag på bästa Nathalie's student och då jag såg hur lycklig hon var så kände jag att tårarna inte var långt borta. Om precis en vecka så är det jag och mina älskade vänner som står där på kullen.
Anyway, Karin Flodman är on her way over here (JAAA HON ÄR HEMMA :) ) så när hon kommer hit så tar vi vinet och drar. Ikväll ska vi fira.

PEACE!
p.s massa bilder från alla dessa dagar kommer in i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback