This is our time to shine

This is the time for all of us to shine, a time when our dreams are within reach and opportunities rare. Now is the time for all of us to become the people we've always dreamed of being. This is your world, you are here, you matter. The world is waiting.

Nu har Sp07b knäppt våra studentkort. Åh herregud. vilken känsla när alla stod där i sina studentmössor som vi ska bära upp snyggast av alla på fredag - om två dagar. Jag kan fortfarande inte förstå detta. Jag tror inte jag kommer att förstå förän på fredag när det är dags, dags för oss att gå ut i världen. Shit, jag är verkligen inte redo. Jag är inte redo att bli raderad ur systemet än och låta tvåorna bli treor.

Nu har jag, sara och madde precis lagt in alla skolarbeten på FCn för att sedan spara ner allt hemma. Men nu ska vi hoppa in i bilen och bege oss till bolaget för avslutningslunch med massa andra avslutningsklasser och våra älskade lärare.

Igår var det förtäring av alkohol och så ska även kvällen se ut! det är dags att fira fullt ut. Studentveckan.

This is the time for all of us to shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback