this is the new me.

hallå "alla läsare"!
Veckan har rusat iväg i världens fart och nu är det bara två skoldagar kvar innan den, som alltid, efterlängtade helgen! I helgen ska jag dricka god alcohol med några av mina nära! Det kommer bli great! det ryktas ju om att Mickan Berger kommer visa sig på KL och det är ju ett plus i kanten!

vi har fått nytt schema i skolan btw, max 2 lektioner per dag. skööööööööönt som faan!
aja, jag har bestämt mig för min nya hårfärg och det kommer bli great! eller ah, alla tror och hoppas på det och jag kan ju inte göra annat än att hålla med. sen får vi hålla tummarna på att det kommer bli lika bra som jag hoppas, men varför skulle det inte bli? haha.

anyway, thank you majs for having a frisör som syster! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback