there's a place in me that you can call home

hello!
Min helg var superb. och bra var väl det? dock fick jag ju en chock när jag gick genom stan med miss N och möttes av avspärrade gator och poliser med spårhundar. vi mötte en gubbe som sa "mord" och jag dog! dessutom blev jag och nath inlåsta i gången där vi jensas. så vi lära ropa på en gubbe om hjälp. jag ringde typ alla jag känner och varnade dom för "mördaren på fri fot" och dom flesta började hyperventilera och sa typ "JAG TÄNKER ALDRIG GÅ SJÄLV?????" och "WHAT??!! dör!"
det var ju inte mord vet man ju såhär i efterhand och tur var väl det! dock känns det inte bra att något sånt där kan hända redan klockan sju på kvällen. om jag tagit en tidigare buss hade jag kanske blivit vittne! LÄBBIGT!

Men kvällen blev bättre. maria ville höra "brown-eyed girl" men vågade inte fråga. vilket liv det blev. haha. dock satt jag och dog innombords när en viss GREAT låt kom! asså fatta.. snart börjar livet - PÅ RIKTIGT!

jaja, ny vecka och nytt schema. bara att köra på då. nu vill man ju bara ha löningshelg liksom!
jag har blivit duktig. går ut och går every single day. dessutom börjar nedräkningen tills det största uppdraget kommer!
nu blire promiss med eidisch.

Sofie is touching the roof? vilka puddingar btw.

mitt hårspänne fastnade i saras hår? ibland är jag bra weird.

ge mig piggelin1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback