an earlier weekend - yes please

Idag var sista dagen i skolan för denna vecka!! Hade endast two lessions (Historia C och Spanska) + ett möte med Olov.
Så otroligt skönt! långhelg skulle man väl nästan kunna säga! great... anyway,
idag gick jag till och från skolan och after the dinner blev det en vandring kring sjön i Högbo med miss Böckling. Jag är så duktig. Stina är också duktig.

Efter den trippen åkte jag till Jenkan där det bjöds på varm choklad + vaniljglass med apelsin och chokladsås! tummen upp för det! Du får fem av fem stjärnor J!
Blev mycket snack och tv-tittande! bla "made in sweden" och "glee".

jahaja, nu har jag precis duschat och ska strax "jump in bed". Imorgon ska jag for once, ta vara på the day away from school och åka till badhuset med sara vid elva för en simtur! Därefter blir det återigen Valbo med Stintan! (man lär ju hjälpa jäntan att hitta varma kläder inför hennes tripp till Åre... hon klarar liksom inte det själv). Härlig dag kommer det bli!

CIAO!

Jennie "jenkan" "nöten" Hasselgren åker ju btw till Thailand i mars... och jag är inte ett dugg avis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback