2010

I know, jag är sent ute. nu är vi ju inne på den 4:e dagen på det nya året. Trots det så har jag ändå inte riktigt fattat än. Det är alltså 2010 nu. Året då jag och mina vänner ska ta studenten och kliva in i vuxenlivet. Läskigt, men sant. Mycket hände under 2009... återtog kontakt med gamla vänner (t.ex. Stintan) och tack vare det så blev det en härlig tripp till SUNNY BEACH!, man har fått nya bekantskaper, fått otroligt många minnen med mina älskade vänner. Hamnat i fighter också, så klart, men det hör väl till. mycket hände under 2009, dock inget riktigt hemskt (och tacka gud för det). Jag är bara glad att jag har otroligt många minnen från 2009 och att ingen som stod mig nära, försvann.

det nya året är här och nu väntas mycket skoj, t.ex. fylla 19 (okej, inte sååå kul), studentkryssning, MASSAAAAAAA fest inför studenten och sen STUDENTEN! Ja, det står inte på förän vi står där den 11:e Juni med blandade känslor (kommer både gråta av lycka och gråta av sorg) och raderas från datasystemet då tvåorna fylls i som treor. HEMSKT! jag vill inte försvinna?!
och vad händer sen? jag ska resa runt och DEFINITIVT besöka USA med Maria Mikaelian. jag vill verkligen kunna kika tillbaka på detta inlägg om ett tag och se att jag uppfyllt det.
Jag ska verkligen ta vara på den sista tiden, speciellt den kommande våren. Då ska jag ha så himla roligt! Nedräkning inför studenten och de kommande (okända) åren. jisses.

p.s mitt nyår var great. jag var lite skeptisk innan, men vad krävs egentligen för att göra en nyårsafton great? Nära vänner svarar jag på den frågan och det var just det jag gjorde :) firade den med fyra härliga damer och avslutade den med min kära syster och hennes vänner.

what can I say... 2010 kommer bli great, dock är det med blandade känslor jag börjar räkna ner till studenten.
'


'


Kommentarer
Postat av: maria

fint inlägg! man blev ju tårögd

2010-01-04 @ 02:05:32
Postat av: Anonym

tur att jag är snygg på bilden

2010-01-04 @ 02:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback