Thursday oh Thursday

Jahaja då var det torsdag igen då. nu sitter jag här och skriver om venezuela och Hugo Chávez. För det är nämligen så att denna dag går ut på att sp3b ska skriva om ett U-land. jippie... fast helt ärligt så tycker jag att det är intressant. blame on me

Jag tycker att vissa saker är så jävla skrattretande. hahah jag vill se in i vissa personers ögon och skratta så högt jag aldrig skrattat förr. Hur kan man smutskasta andra personer när felet, det stora feta äckliga jävla felet ligger hos en själv? jaa.. jag tror det kallas schizofreni eller något sånt.. och det är en hemsk sjukdom.. hemskt but true. det är sorgligt.. hemskt sorgligt. man kanske borde fälla några tårar?

fredag. nu närmar sig fredagen! åååh fredagen kommer bli great. ska in till valbo på dagen med några härliga människor och sen på kvällen ska jag halsa alkohol med mina tjejer+ a few more. kommer bli kanon.
Persika få stå för veckans citat:
"och jag bara: ööööh? tror hon det själv eller?"

ni förstår inte, men det är så roligt för mig så lev med det bara, okay?


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-03-02 @ 12:00:54
Postat av: maria



lyssna på den här!!!! den är med i oth. men lyssna på den å tänk på studenten!!! JA BÖRjAR GRINA. Sheryl Crow - I shall believe

http://open.spotify.com/track/3lIStNBeJ7lLMjBU54xX4n

2010-03-02 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback