stresssssssss

bloggen har fått legat på sidan de senaste dagarna. varit för mycket helt enkelt. ska bli bättre dock, promiss.

Torsdag - Jag och berlintjejerna åkte till Sthlm med Olov och Ulla och pratade inför Gertrude och Ivar Philipssons stiftelse. Det var nervöst men gick bra. Fick beröm så det var ju positivt :) sen fick vi "låna" limousine som vi åkte tillbaka till stan i. det var en trevlig dag iaf!

Fredag-Lördag - Träning i Gävle inför Gävle Gospel och på lördagskvällen var jag med nath och jenkan.. låg i jenkans soffa och kollade på melodifestivalen. Sen fick jag ett samtal och sen stack vi tre från lägenheten efter mycket stress hit och dit. haha.

Söndag - Konsert i konserthuset. Fy fan vad bra.
Tack rebecka ivarsson för en GREAT HELG!

Jahaja, måndagen och tisdagen har gått. Igår var vi till Sthlm med Klassen. Nånting med globalisering, riksarkivet och sist, men definitivt inte minst överraskningen från Olov och Danne - COSMONOVA! haha blev så jävla taggad men sen gick det över i rädsla. Film med 3D-glasögon om Dinosaurier. yes, jag hoppade till en eller två gånger. haha.
Trevlig resa dock är jag glad över att vi fick vara hemma och jobba idag för gud vad trött jag är.. anyway.. like you care. haha. Jag taggar inför helgen nu! Festivaltältet!




En bild från våran Berlinkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback