Sandviken slår på stort

herregud! haha jag tycker vi tagit i för mycket. färgglada lampor överallt i alla rondeller och över hela staden. anyway, man lär juu ändå förstå att det här är stort för sandviken ;)

I onsdags hade vi riktigt roligt. Jessica och Sara gick limbo på steel och det var den fulaste synen ever. haha. Persika stod och skrek "MEN GUD JAG KAN INTE DET HÄR!!!" jag "MEN GÖR DET BARA!". Vi var en limborunda från att vinna 500 i baren och vi snubblade på mållinjen. dock tar vi igen det nästa gång. stolt över att vi hade alla rätt iaf! och vi behövde inte ens fråga någon! ;)

Jahaja, då var det äntligen fredag då! Idag är jag ledig typ.. fast ska nu ta tag i ett tungt historia arbete. Ikväll kommer min syster hem, vilket blir great! Dessutom ska jag dricka gött vin och dra ut i det massiva festtältet med some ladies.

buenas noches.


Old picture.. haha i morgon intar vi melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback