ooops, I did it again!

Nu var det länge sen...

Förra helgen var great med melodifestival och festivaltält och allt var det bjöds på. Gick på melodifestivalen med berger, felicia, cassandra och söta pauline. Sen mötte vi upp Majs och några andra godingar från Sp3b och sen försvann mickan. haha störd night.

Denna vecka har bestått av plugg plugg plugg och i helgen var det bara softtt.
Torsdagen bjöd på morsans+förlossningens 80-tals party där jag och majsan så snällt hjälpte till. man fick kramar av fulla kvinnor varav en bjöd in mig och majsan till karaokekväll framöver. Dessutom fick man se mamma krossa de andra i limbo! vilken morsa man har!
sen har jag ändrat hårfärg också.. är nu mera blondette som DK säger :)

Och ja just ja, jag har backat in i en bil.. vart en lätt knuff och sen krossade den där äckliga gubben mig totalt. Jag skrek och grät och ja gud vet allt. Maria och Sussi fanns vid min sida och det tackar man för! helt insain såhär i efterhand. Skulle bara vilja söka upp den där gubben och ge han vad han förtjänar... ett kok stryk alltså.

Nu är det måndag igen alltså - week 8. Programvecka vilket kommer bli en skön och lugn vecka för oss i Sp3b. Nu ska jag skriva historia med DK. nämligen Historien om oss?! haha kommer bli galant!

Jag vill att denna vecka ska gå fort, för i helgen vankas det partaj med några av mina favoriter. Det finns en själ jag saknar, en själ som nu befinner sig långt åt helvete, nämligen i Sälen. I MISS YOU BF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback