in my head

hola!

Det var ett tag sen nu, men ibland hinner man bara inte med blöggen.
Min helg var great med stora bokstäver! Fredagen med the favourites var allt annat än dålig om man säger så. bilderna säger ju rätt mycket. ja, kvällen ska göras om iaf med the same people, det kan jag lova!

trots festligheter i massor på fredagen så tog jag mig upp tidigt på lördagen och följde med mi padre ner till uppsala för att hälsa på syrran! Dock slutade det med att vi satt fast i en snödriva. ja, vi höll på att krocka. det sista jag minns är att jag skriker och sen sitter vi fast i en snödriva och måste ringa bärgningsbil. man kan skratta åt det såhär i efterhand men vi hade ett träd en meter framför och en lyckstolpe en meter bakom så guess what could have happen... säger som sara "nej, jag tar tillbaka skrattet för Josse ska LEVA!" :)
"Hej Caroline, jo vi kommer snart. du förstår, vi sitter fast i en snödriva"

Lördagskvällen spenderades med Nath och hennes härliga farmor :) och likaså söndagen innan nath åkte hem till uppsala igen.

nu äre en ny vecka och måndagen och tisdagen har redan gått (snart iaf). Dessa två dagar har mest spenderats på långpromenader med Eidem.
Imorgon är det studiedag, vilket betyder att vi är ledig från skolan. så jävla skönt! Snart äre ju fredag igen liksom! kommer bli awesome! (awesome god)

men nej, nu blev det alldeles för långt.
BYE!



HE REIGNS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback