Rolig helg...?

Nej, inte direkt. I torsdags i skolan började jag känna mig riktig dålig. Svettades/frös, Svettades/frös... ja, ni fattar. när jag kom hem blev det raka vägen till soffan och från soffan till sängen har jag vandrat sedan dess. Detta är så typiskt mig. Bli sjuk på lov. Jag har säkert haft någonting i kroppen men haft för mycket i skolan att jag inte hunnit kännt efter helt enkelt. och sen, när man väl har tid att slappna av då släpper det och man blir sjuk. KUL!
Idag är det söndag och jag mår lite bättre, dock är jag fortfarande väldigt förkyld. Och jag som skulle ha träffat min baby idag.. får se om jag orkar det.

Idag, på min sjukdag, så äre någonannans 19års dag! GRATTIS SOFIE! Jag hoppas och VET att du kommer få en toppendag där uppe i fjällen! Njut i massor nu för när du återvänder hem så får du med mig och göra igen ;) för jag SKA och KOMMER bli frisk tills tisdag-onsdag!

Två år sedan!! och idag ligger jag här, med snorpapper runt omkring mig, och är så glad över att vi "fann" varandra och har gjort det återigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback